Today

Idag har jag bara legat i sängen.. tråkat och hostat haha. Pluggade typ några rader också, haha bra jobbat;)
Så jävla sämst läge att vara sjuk nu!! Imorgon (torsdag) sätts betygen och vi har haft 2 prov den här veckan som jag har missat!! Dock har det varit lite problem med lärare osv i religionen, så vi får 7ans betyg den här terminen, och nästa betyg läggs allt ihop som varit under 8an och får då slutbetyget.. Dock ligger jag efter i bild och måste lämna in engelskasaker. + ett spanskaprov.. gaaahhh!! 
 
Blir ingen skola imorgon heller.. Känner mig pigg och allt men har feber och en bombandes huvudvärk!! Och typ alla jag umgås med är sjuka, så vi har väl smittat ner varandra med allt möjligt i think ;)
 
Neija får vila för tillfället.. Mantos sår behandlas två ggr om dagen. Donna masseras för fullt varje dag och håller på och växer till sig ännu mer, lillen. Hon behöver verkligen växa, speciellt mentalt. Hon behöver använda de små hjärncellerna hon har...
 
 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: