Flat Out Revolution

Neija önskade sig ett Perfect sit of Sweden-träns i julklapp, så jag var snäll och köpte det. Det stod överst på hennes önskelista, så jag antar att det var det hon helst ville ha..
Ett Flat Out Revolution blev det iaf, modell fick jag bestämma (Y)
Neija blev jätteglad när tränset kom på, hon stod typ på tårna och ba "ska vi ut snart mamma ska vi ut snaaaart eller???" hahah. Söte. Jag fixade och trixade med bettet och nosgrimman dock, måste ju ha bettet i bra höjd osv. Det var alldeles för jobbigt tyckte hon.. ;)
Utvärderar tränset imorgon när jag provat det igen. Vill inte skriva en utvärdering efter en gångs användning med en galen häst på uteritt, haha..
Här är en bild på lyckliga Neija och finfina tränset<3 Lädret är to die for!!
 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: