Sjuk

Är hemma och sjuk.. det suger. Inte haft ork till något hehe, faktiskt därför jag inte skrivit nåt. Inte haft nåt att skriva..
Men igår var jag iaf ute i stallet och var social ett tag, hade hazardkväll och smittade ner alla i min närhet, typ ;) Nämen.. "vann" iaf en ljuslykta, en kalender för 2014 och läderputs-våtservetter typ (som jag själv hade köpt som jag ville ha hahah)
Kan visa bild på det jag köpte i Ullared om ni vill! Fixar det imorgon isf.. ^^ Dock köpte jag mest julklappar, men lite annat till mig själv också!
 
Mormor fixade Manto idag.. han har bildat svallkött på sitt sår. Gah blir så arg, nu när flera stycken vill provrida liksom... 
Jag löslongerade och busade lite med Neija. Haha, hon är så söt.. man ser så tydligt när hon inte har lust för att göra nåt, hon kommer bara mot en med puppy eyes och ba "klia miiiig", söööt.
 
 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: