I'm back!

Nu är jag förhoppningsvis tillbaka igen och ska uppdatera.. Varit mycket med skolan, omprov/inlämningar/prov/plugga/båda hästarna.. Men nu är det ju jullov och jag kan lägga alla jobbiga prov och så bakom mig!
 
Mantos sår ser bättre ut nu iaf. Ska försöka longera honom imorgon bitti, det kan gå lite hur som helst så pigg som han är just nu...
 
Neija och jag bara är bästa vänner och leker. Ska verkligen rida nu när jag ändå har lov och paddocken fortfarande är ridbar, det gäller att passa på innan det blir -25º, skolan igång och is överallt.. *my goood vad jag längtar, not.
 
Nu ska jag sova tror jag.. ska upp om drygt 6-7 timmar och jag behöver verkligen sömn nu hehe, mot Manto, har utsläppet tillsammans med mormor!
Efter det blir det en sväng in till stan med min låtsaspappa, ska fixa en julklapp till mamma. Och förhoppningsvis tar det inte så lång tid så då tänker jag skritta/trava ut med Neija längs grusvägen och sen rida en snabbis i paddocken. Lär åka av om jag galopperar ute nu, om inte annat lär jag få smaka på ett par bockningar/rodeos/kosparkar/headbangs/alltvadhonnulyckasmed. ;)
 
Typ sådär kan det se ut... ↓
 
 
 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: